Ми продовжуємо боротися за свою ідею та проти рейдерського беззаконня

Зараз на сайті Київської Міської Адміністрації зареєстровано Петицію з вимогою демонтувати небезпечний атракціон, безконтрольна робота якого загрожує здоров’ю та життю киян і гостей міста.

Ця Петиція стосується кожного з нас, з якої сторони б ми не подивилися:

  • Нашої БЕЗПЕКИ;
  • Боротьби з РЕЙДЕРСТВОМ, як уже вельми звичним явищам ведення бізнесу в нашій країні за останні роки);
  • Боротьби з КОРУПЦІЄЮ нашої влади;
  • БЕЗЗАХИСНІСТЮ перед БЕЗЗАКОННЯМ у нашій країні

Столиця України заслуговує на якісний і безпечний атракціон!

Київський тролей над Дніпром працює незаконно

За наданою в.о. генерального директора КП «ПЛЕСО»О.М. Юсипенком інформацією, термін дії договору між ТОВ «Арена Амьюзментпарк» та КП «Плесо» про розміщення атракціону сплив 15 жовтня 2017 року, а станом на 19.10.2017 заборгованість ТОВ «Арена Амьюзментпарк» перед КП «Плесо» становила близько 46 тис. грн.

Як пояснення своєї діяльності ТОВ «Арена Амьюзментпарк» надало до КП «ПЛЕСО» Контрольну карту №17040141-Дн/17060178-Пч на тимчасове порушення благоустрою на термін з 28.11.2017 по 28.05.2018 (БЕЗ ПРАВА ФУНКЦІОНУВАННЯ). Відповідно до дат, картка благоустрою видана вже після закінчення дії Договору про розміщення атракціону «Тролей» через Дніпро. Цей документ викликає запитання до роботи Департаменту міського благоустрою. За наданими в Департамент міського благоустрою документами ТОВ «Арена Амьюзментпарк» просто не могла отримати Контрольну карту на цей термін! Контрольна картка видається на порушення благоустрою на період встановлення атракціону, але в жодному разі не подовжує розпорядження виконавчого органу КМДА та договір з питань розміщення пересувного атракціону (тролей) у місті Києві від 19.07.2017 року, термін дії яких сплив 15 жовтня 2017 року.

Окрім того, ТОВ «Арена Амьюзментпарк» так і не виконала низку ключових умов, зазначених у гарантійному листі, що передував підписанню договору між КП «Плесо» та ТОВ «Арена Амьюзментпарк». Основна з невиконаних умов – надання Дозволу на експлуатацію атракціону підвищеної небезпеки, без якого взагалі не можна починати роботу атракціону!

Проте атракціон активно працює, у чому неважко переконатися, прогулявшись на оглядовий майданчик до Арки Дружби народів.

Один необачний рух і чіпкий інструктор летітиме з відвідувачем на фініш Тролею, а не дуже чіпкий – вниз.

Небезпечний двійник Тролею над Дніпром

Через півроку після інциденту невідома компанія, яка не надавала про себе жодної інформації, починає на тому ж місці (оглядова площадка біля Арки Дружби народів – Центральний пляж) монтувати конструкції Тролею, а також розповсюджувати інформацію про «повернення» атракціону «Тролей над Дніпром», з активним використанням фото- та відеоматерілів тролею SkyPark, тим самим складаючи у потенційних відвідувачів хибне враження про надійність атракціону.

Подальші запити в КП «Плесо», відділ охорони праці, департамент благоустрою допомогли з’ясувати, що цією компанією являється вже згадане вище ТОВ «Арена Амьюзмент Парк», яке і відповідальне за роботу даного атракціону «Тролей над Дніпром».

Кілька фотографій для порівняння Тролею над Дніпром від SkyPark та «нового» тролею:

Тролей над Дніпром Арена Амьюзмент Парк

Тролей над Дніпром від SkyPark

Стартова вишка Тролею від Арена Амьюзмент Парк «спроектована спеціалістами» з «унікальною» вивіскою

Стартова площадка Тролею від SkyPark

Робота дизайнера Арена Амьюзмент Парк

Прайс Тролея над Дніпром від SkyPark

Стартова площадка Арена Амьюзмент Парк

Стартова площадка SkyPark

Фінішна вежа Арена Амьюзмент Парк

Фінішна вежа SkyPark

Фінішна площадка Арена Амьюзмент парк

finish work SP_opt

Фінішна площадка SkyPark

Наразі «Тролей над Дніпром» не має необхідної дозвільної документації, але продовжує катати Відвідувачів. При цьому, навіть на перший погляд, на атракціоні порушений цілий ряд правил безпеки:

  • на атракціоні так і не встановлено автоматичних дверцят для безпечного старту Відвідувачів
  • на фініші немає подушок безпеки та автоматичних гальм
  • фінішна вишка не обладнана поручнями для безпечного спуску людей
  • інструктори Тролею на відкритих площадкахпрацюють без страхувальних систем
  • спорядження повертається за допомогою мотоциклів, які пересуваються пішохідною зоною, порушуючи ПДР
  • при оплаті не видається квитків або інших документів про оплату

Крім того, фахівці СКАЙПАРК стверджують, що фінішна конструкція змонтована з порушенням проектних норм і може не витримати навантаження від закріплених до неї тросів.

 

Події 4 березня 2017 року

В суботу о 4 ранку на стартову площадку Тролею над Дніпром від SkyPark «завітало» більше десятка спортивних хлопців, які, пригрозивши охоронцю, піднялись на конструкцію і перерізали всі лінії тролею. Троси, що знаходились під натягом в 500 кг неконтрольовано падали на набережну та в Дніпро, порвали лінії електропередачі та чудом не зачепили машини, що хоч і поодиноко, але проїжджали дорогою внизу.

Після цього, група молодиків, що представилися працівниками Благоустрою, прикриваючи свої обличчя балаклавами, завалила 18 метрову вишку фінішної конструкції, яка впала на пляж. Розбирали понівечену фінішну вишку та прибирали пляж від наслідків дій вандалів уже працівники компанії SkyPark, яких до цього моменту силою не пускали на захист атракціону.

Уже після інциденту голова Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації П. Онофрійчук розповів, що Тролей був «демонтований» Дніпровською районною в місті Києві державною адміністрацією спільно з Благоустроєм. Причиною демонтажу всіма представниками нашої бюрократичної системи була названа начебто нестача дозволів на право знаходження об’єкту. Проте адміністрація компанії SkyPark була і лишається переконаною в неприхованій рейдерській атаці на об’єкт.

Спираючись на низку порушень, що були вчинені під час «демонтажу» атракціону, ТОВ «СКАЙПАРК» було подано заяву про вчинення злочину, на основі якої було відкрито кримінальне провадження №42017101060000089 за ч.1 ст.194 КК України. На жаль, на даний момент будь-яких результатів по даному кримінальному провадженню так і не з’явилося.

Тролей над Дніпром – історія легенди

Що таке тролей (чи по-іншому зіплайн) в наш час знають майже всі. Найвідоміший тролей України – Тролей над Дніпром у Києві. Політ над найбільшою рікою України за кілька років став однією з найулюбленіших розваг мешканців та гостей столиці. Тролей над Дніпром в Києві був побудований професійними спелеологами, які вирішили, що туристична техніка може використовуватись і для розваг.

Про зародження ідеї Микола Поплавко, співзасновник компанії SkyPark розказує наступне: «Все починалося із занять спелеологією. Потім з’явилася ідея: «а чому б не кататися на наклонних мотузках задля розваги, а не для спортивного переміщення з точки А в точку Б». Перший Тролей над Дніпром був побудований нами ще 2006 року і зовсім не в Києві, а в с. Халеп’я Київської області. Довжина цього першого Тролея над Дніпром становила 300 метрів. 2007 року ми відвідали фестиваль тролеїв у Росії, і восени того ж року організували подібний фестиваль під Києвом. Ми старались перевершити побачене, тому побудували трасу довжиною аж 600 метрів!».

З того часу команда SkyPark стала частим гостем на різноманітних спортивних, туристичних та розважальних заходах в усіх куточках України, де монтувала тимчасові тролеї різноманітної довжини.

Ідея побудувати стаціонарний атракціон – Тролей над Дніпром у Києві, з’явилася 2011 року. Виводити новий, незвичний для українців атракціон на ринок розваг в Україні було непростою задачею. Цілий рік команда SkyPark працювала над отриманням різноманітних дозволів, сертифікатів, и основне над аргументацією владі Києва, що столиці необхідний такий атракціон.

2012 року компанією SkyPark було побудовано перший стаціонарний Тролей над Дніпром у Києві. Одна мотузкова лінія сполучала оглядову площадку біля Арки Дружби Народів з Центральним пляжем на Трухановому острові.

За кілька місяців першого року роботи Тролей над Дніпром став відомим на всю Україну. Мешканці та гості столиці настільки полюбили новий атракціон, що він був відзначений Золотою медаллю «Знак якості 2012» у номінації «Найкраща туристична атракція». В тому ж році Тролей над Дніпром був занесений до національного реєстру рекордів як найдовший тролей України.

sertif

За кілька років Тролей над Дніпром у Києві виріс до атракціону з 4 паралельними лініями для одночасного спуску кількох відвідувачів, автоматичними дверцятами випуску та автоматичними гальмами на фініші.

  • 47
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    47
    Поширили: