Одним з найважливіших аспектів проектування і будівництва тролеїв є організація м’якої зупинки відвідувача зіплайну в кінці маршруту.

Гальмування на «спеціальних» тролеях

На тролеях-переправах, що натягуються туристами, спортсменами для індивідуального користування, достатньо найпростіших варіантів гальмування. Звичні варіанти гальмування на некомерційних тролеях, якими користуватимуться підготовлені люди:

  • пригальмовування рукою в рукавиці чи спеціальною накладкою на роликовий блок під час спуску
  • організація зіплайну з провисом, на якому той, хто спускається, зупиниться посередині лінії тролею, не доїхавши до нижньої точки кріплення

Гальмування на коротких тролеях

Гальмівна система комерційних тролеїв, спускатись на яких можуть непідготовлені люди, потребує організації м’якої зупинки без втручання самого відвідувача в процес гальмування. На невеликих нешвидких зіплайнах, наприклад в мотузкових парках, зупинку відвідувачів зазвичай забезпечує:

  • правильний натяг тросу тролею
  • фінішна сітка чи платформа, до яких той, хто спускається, прилітає вже з невеликою швидкістю

Гальма для швидкісних тролеїв

Великі швидкісні комерційні тролеї потребують значно складнішого гальма на фініші, яке забезпечувало б м’яку зупинку відвідувача без втручання останнього та незалежно від його маси і погодних умов.

Зупинку на великих швидкісних тролеях можна облаштовувати різними способами:

  • пружиною
  • гальмівним блоком і еластомером
  • гальмівним блоком і противагою
  • гальмівним блоком і спусковим пристроєм, який контролює інструктор

Однак перші три варіанти потребують точного складного налаштування і обмежують діапазон допустимої швидкості польоту на тролеї, а четвертий – повністю залежить від людського фактору.

Ми пропонуємо вам найпростіший в експлуатації варіант гальма для тролеїв – автоматичне гальмо, що працює за принципом магнітного гальмування ZipSTOP від американської компанії Head Rush Technologies. ZipSTOP легко налаштовується, повністю виключає людський фактор в зупинці відвідувача на фініші та гарантує м’яку зупинку незалежно від обставин.

Купити автоматичне гальмо для тролеїв ZipSTOP

автоматичне гальмо для тролеїв ZipSTOP

Технічні характеристики автоматичного гальма для тролеїв ZipSTOP:

Розміри: 80 x 320 x 216 мм
Маса пристрою: 19,75 кг
Довжина стропи: 12,5 м
Особливості монтажу:

  • коефіцієнт редукування: 1:1, 2:1
  • жорстке кріплення до опори
  • підвісне кріплення за додаткового придбання Pivot Moun

Максимальна швидкість:

  • коефіцієнт редукування 1:1 – 36 км/год
  • коефіцієнт редукування 2:1 – 60 км/год

Комплектація:

  • zipSTOP
  • кріплення до опори
  • гальмівний блок-ролик The Brake Trolley

Вартість: 4835 у.о.

Купити автоматичне гальмо для тролеїв ZipSTOP IR

автоматичне гальмо для тролеїв ZipSTOP IR

Технічні характеристики автоматичного гальма для тролеїв ZipSTOP IR:

Розміри: 80 x 320 x 216 мм
Маса пристрою: 19,75 кг
Довжина стропи: 20 м

Особливості монтажу:

  • коефіцієнт редукування: 1:1
  • жорстке кріплення до опори
  • підвісне кріплення за додаткового придбання Pivot Mount

Максимальна швидкість:

  • 60 км/год

Комплектація:

  • zipSTOP
  • кріплення до опори
  • гальмівний блок-ролик The Brake Trolley

Вартість: 5025 у.о.

Купити автоматичні гальма для тролеїв ZipSTOP – пристрій, що покращить роботу вашого тролею

  • Купивши автоматичні гальма для тролеїв ZipSTOP ви забезпечите hands-free гальмування відвідувачів вашого тролею. Відтак оператори вашого атракціону на фініші зможуть більше уваги приділити обслуговуванню клієнтів.
  • Покупка автоматичного гальма для тролеїв ZipSTOP збільшить пропускну здатність тролею, адже пристрій не тільки спрацьовує, але й перезаряджається автоматично. А чим менше часу ви витрачаєте на технічну підготовку кожного наступного польоту – тим швидша і якісніша робота атракціону.
  • Прийнявши рішення купити автоматичні гальма для тролеїв ZipSTOP ви забезпечите свій атракціон надійним обладнанням, простим в монтажі та експлуатації; відтак зекономите чимало часу, сил та коштів на прорахування, налаштування та обслуговування справного функціонування фінішу тролею.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Войти с помощью: